hemma från stan

Vilken dag alltså ! förlåt för dålig uppdatering men är nyss ny vaken över en halvtimas sömn kanske ?, fast jag uppdaterade ju endå i morse , så ni överlever ju!? Haha nu låter jag som jag har en as stor blogg med massa läsare fast det är tvärtom .. :(

Iaf vi åkte runt 11-12 & tog bussen mot slussen och tog färgan till konst utställningen när vi var där så gick vi till pysselrummet eller var det var ;) Jag klippte ut ett rött silkes papper format som ett hjärta och brevid hjärtat klippte jag ut en guldstjärna ! :D aaa sen typ ritade jag en stor sko i en ram , klistrade på silke och tyg på skorn så det liknade orginalet som jag hittade i en tidning och den hängde jag upp på deras vägg på konst utställning pyssel rum! Iaf sen gick vi och åt hamburgare,cola m.m och gick till fisk akvarium sakimojsipojs! aaa men iaf där var vi och typ gick runt och kollade på massa olika fiskar som te.x sjöstärnor, små fiskar , guld fiskar , clownfiskar , grodor , hajar.... massa olika slags havsdjur ;) som levde i akvarium typ, och det bästa med allt var att jag faktiskt tog kort!

  

suddig bild , men det är iaf en fisk som typ hade utåt stående ögon!! som var gravid.


havsblå fin fisk !!! <3

gud så fin fisk , orange & mörkblå fisk !


den ståg helt stilla så jag hann ta en närbild och som inte alls blev så suddig.



fiskar , och korallrev ? eller vafan det är hahaah



nån slax fisk ;)

SJÖSTÄRNA! hoho as coool jööö !



en röd sjöstjärna ;)



& ännu en till sjöstärna !

& sist men inte minst en bild på mig ! ( bakgrund , stora akvariumet )


Har tagit bilder på min riktiga kamra ! så ska lägga ut lite finare bilder antingen idag eller någon annan dag , eller aldrig hehe !

/maja




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0