en *tradetion*

Sitter här hemma och med min dator! fick nyss skjus av jossans pappa så nu är jag hemma.
idag när jag skulle möta jossan i londonviadukten! så var jag en buss bakom den bussen jag skulle ta från londonviad... så jag ringde jossa och sa om hon kunde säga till busschaffören att om han kunde vänta! sen sprang jag och var äntligen framme vid busshållsplatsen, då hade den åkt!
 jag hatar SL & allt. fick sitta också i en kvart att vänta vid min busshållsplats! Men iallafall vi åkte till Alice vi gick direkt och handlade frukt och dricka och sånt som vi har gjort 3 ggr sammanlagt.
 det är liksom en tradetion att köpa massa frukter och göra en frukt talrick med dricka och sånt! och det blev vår lunch såklart, man blir as mätt och så fast jag orkade inte allt.
Men nä vi var färdiga med alla drickor och frukten som vi hade hackat upp. Så satt vi och kollade på heartbreak som redan har sätt. Men den är suverän!!!! helt bääääst. Men iallafall så vi satt och åt allt vi hade gjort och kollade på film hehe mysigt värre. Sen åkte jag och jossan hem, och nu är jag hemma , snart kommer väll pappa och vi ska väll äta typ kräftor. För det blev inga igår :( så vi kanske ska äta dom i dag!



tog med min mobilkamra och den suger!!

/maja

Kommentarer
Postat av: Anonym

MMM, det ser typ gott ut då ;) haha.<3..

2009-08-11 @ 23:32:55
Postat av: Anonym

/ www.idakkarlsson.blogg.se<3

2009-08-11 @ 23:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0