hemma från träningen / dessie får smaka på tårta på ung08

hellu!  im home now from the ... träningen. Det var kul faktiskt för att det regnade och allt gick rätt braför mig ttycker jag! hehe , jag sköt ett skott i kryllan nästan hehe och sen gjorde vi lite andra övningar :) Snart jag ska duscha, Men först ska jag göra en mall hur våran design ska se ut :-) alltså på paint hehe , sen ska jag väll fråga nån om den skulle kunna göra så som mallen ser ut ! jag suger på designer och blir alltid onödigt så tyvärr vill jag inte ödsla min tid på mera såna saker! men självklart ska jag fråga nora och vilma om det är okej ! :P

Juste en nyhet som ni kanske inte har hört , så har jag iallafall hört att dessie fick en tårta i ansiktet på ung08 i tisdags haha njuuut! det är inte många gånger det händer haha men här får ni en bit kaka vad som hände ...



/maja

Kommentarer
Postat av: enira

Sv. mm jag vet, rea är fett bra, det är bra själv då? <33

2009-08-13 @ 20:24:15
URL: http://efenidc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0