sover hos miccan

hejsan ! nu är jag hemma hos mikaela och ska sova här! ;d idag har jag badat hela dagen först gick jag ner med mina syskon och badade i sjöön. sen åkte jag och min ena syrra till våran kompis mikaela och var d'är och badade med tova! vi hade jätte kul och badade hela tiden , och åt smörgåsar och sånt på bryggan (mysigt) senare så gick vi till en klippa som jag har nämt i bloggen förut ! aaa som är 8-9 meter hoppade 3 ggr !!! det är as kuuul ;) hehhe sen gick vi hem till miccan och tova och min syrra åkte hem fast jag stannade kvar  för jag ska sova här ju! då lärde miccan mig en dans hehe ! fast som sagt jag är svårlärd. Aaaa och sen har vi kollat på en as bra film på tv :) så himla bra och jag menar det! sen har vi ätit och nu installerar mikaela en tv som hon ska ha nu i hennes rum ! ska väll hjälpa henne och senare ska vi väll kolla på hundpansionatet i think !! :D a ska väll gå nu! hörs imorgon för nu ska jag vara lite social !

juste nora har åkt till thailand nu och kan faktiskt inte blogga men hon kommer hem den 24 så då börjar väll hon blogga och komma igång som förut ! sakna henne inte för mycket bara ;)



bild på mig och tova på ett (museum ) med skolan :)

/maja
/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0