sover hos alice

hejsan bloggen! jag är hemma hos alice blev inga mobilinlägg idag eller nått annat .. Men jag har varit fullt upp tagen. Jag åkte till londonviadukten och mötte alice där, vi åkte och hyrde film och köpte ben and jerry's ( half baked ) yyum !
när vi hade kollat på filmen och ätit uppe hela glassen , så spelade vi in en film , som inte kommer in på blogge. Iallafall vi spelade in en film hela dagen ... det var as kul !  Jag kanske berättar var den handlar om i morgon eller nått sånt , men inte just nu. Sen har vi ätit pankakor och plättar och sitter vid varsina datorer och nördar oss ! :-d vi kanske drar ut eller aa vi får se. ha det bra


haha jag nyss !



/<3maja

Kommentarer
Postat av: onlyjossaan.blogg.se

sötnos maja! <3

2009-08-17 @ 23:49:16
URL: http://onlyjossaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0