löshår

           Hej allesammans ?
rätt trist att det ska regna hela tiden men ändå på ett sätt är det väldigt mysigt, så här sitter man med bullar med mjölk gott va ? :)iaf  Idag har jag väll busringt hahh ? & så har jag varit på fotbollträning, det var väll kuuul , men det värsta var att västerna som vissa skulle ha på sig lukta skit , och jag menar verkligen det!!! Sen gick jag upp till mamma och såg en stor påse med massa kläder i som lukta as mycket rökt som vi hade fått  av någon typ mormors syster blablbla aaa så såg jag att det låg i en annan påse lös hår verkligen massor med löshår .( fast jag behöver ju inte precis haha ) så då provade jag och så här blev resultatet då..



bilden blev inte så bra , men hade brottom och sen att den blev på sniskan det är så det blir nu för tydligen kunde jag inte ladda ner den när den var åt rätt håll.

/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0