godmorgon!

Godmorgon! Jag vaknade klockan 10 & och låg kvar där en bra stund det var riktigt sköönt men inte lika sköönt vara att jag fick den dära stötten om :
- NEEEJ! det är skoola på fredag, en ny klass känner ingen blablabla ! så jag satt där och darrade.
Tillslut gick jag upp direkt till datan och läste alla bloggar.. dom här läser jag då
desireenilsson paow kissies foki makeupbox
därför jag läser alla bloggar före en att jag skriver i bloggen först, är dör jag vill ha lite inspiration hehe.
Men det kommer jag alltid göra. Men sen när jag kollade på fokis blogg såg jag ett nit armband som jag velat ha jätte länge!!! Jag vill verkligen köpa det armbandet för det rä as snyggt och coolt !
Gå in på foki så kommer du märka vilket der är !
/maja

Kommentarer
Postat av: Bianca

hellu, vad gör du ? (;

fin blogg förresten!

kram !

2009-08-19 @ 18:06:49
URL: http://biancalindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0