tråkig lööördag..

detta har jag gjort idag.

ätit fruuulle !
lagt pussel
lagt pussel
lagt pussel
lagt pussel .. !
gått ner och handlat godis
lagt pussel!!
 lagt pussel ..
fram till nu tills jag insåg! ååå vad orättvist
skulle ju egentligen vara med beata och cissi .. men sen kunde tyvärr inte beata , så då skulle jag vara med cissi och sova där och allting och vi skulle ha skojj. Sen fick jag inte av pappa , för att vi skulle vara ensama hela kvällen typ och blablabla ... HERREGUD! ååååå men iallafall så nu har jag lagt pussel hela lördagen , skiiit vad tråkigt man kan ha ibland. Men hoppas jag kan vara med cissi i morgon ;)  nej men ni får ha er fantastiksa löööördag!

 cissi <3333

/ maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0