sovmorgon / N

hejsan allihopa!
nora här. nu börjar jag bloggningen här igen eftersom att min blogg www.ccuurious.blogg.se är avstängd för renovering , haha :p

iallafall har jag sovmorgon till kvart i tio i dag , men ska snart dra till tilde för jag får skjuts av henne.
skööönt med sovmorgon efter helgen sådär. i dag har vi idott för första gången och jag undrar hur det kommer bli. sen i kväll är jag hos tilde och fixar mig inför festen för sjuorna i skolan som är idag. så det här blir väl det inlägget som jag kommer skriva idag.

igår var ju jag ochg maja på grönan. men först spelade vi match och det gick väl sådär, visst gjorde jag mål :D men vi förlorade dock med 2-3  -.-
det var iallafall jättekul med maja på grönan , och vi fick det perfekta kortet i kärlekstunneln som jag köpte som nyckelring till min skåpnyckel. annars så åkte vi inte så jättemycket eftersom det var nickelodeon dagen och det var massa barnfamiljer där. vi såg också markolioo, alexander ryback -.- , amy daimond -.- , alice svensson och e.m.d. nej men nu får ni lite bilder från dagen.


vår finfina bild men dock den här bilden blev inte så bra.


my second home this summer.


inte roterad, men my soulmate <3


någon ful egobild [a]

puss o kram
nora


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0