Sjuk i götborg! Kul Kul

Hej alla läsar. Jag (Vilma) är ju i göteborg nu. Vi åker här ifrån på lördag men kommer då att stanna i trosa och vara där en natt så kommer hem på söndag:) Jag är sjuk så de andra i familjen har lämnat kvar mig i huset. Nä skoja men jag är sjuk men min bonusmamma föräldrar är hemma så jag e inte själv. Har skit ont i halsen och förut så hade jag feber. eller jag har inte skit ont untan mest ont och sen så är det bara jobbigt typ. Har inte sovit bra heller.

Bjuder på lite bilder som jag har tagit med dator kameran.

Haha

Lite glad



Och sen fick jag ett roligt sms från bella och jag är på väg att börja skratta men sen kom jag på att datorn tog bild så den här buder jag verklgen på:P

Hej då min Pusss gurkor // V <3

Kommentarer
Postat av: malin

ihih:D

2009-08-04 @ 17:30:16
URL: http://nanox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0