Redovisning, Nya grejer och sen så landet...

Tja alla läsare.
Idag så hade vi redovisning i skolan. Det gick sådär om jag ficksäga det själv. Hände en väldigt onödig grej på slutet som jag belv irriterad över. Men strunt samma....
Det blev kul sen när jag träffade alla andra glada människor och mathilda och daniela tröstade mig lite och sen så började jesper att köra sina små irriterande skämt och då så började jag att skratta och så vidare...
Men nu är jag på landet me familjen. På lördag ska vi gå på ljusskväll i galtström så om du är där så ring mig på 07********
Aldrig att jag ger er mitt nummer XD.
Nu tänker jag visa lite bilder :)


Först en bild på mig och söta mathilda <3


Och här är en bild på jesper när han försöker krama nic. Nic vill inte riktigt krama jesper som ni kan se på bilden..
Jesper har någon grej att han måste röra vid nic minst en gång i minuten typ....


Sen en bild på min nya plånbok som nora gullet köpte i thiland till mig :) Hon är hemma nu och borde nog snart börja blogga igen :D

Här är en bild på mig och dagens outfit. Kofta från adidas och svarta jeans från Cheap monday och tröjan har jag fått från nora som hon köpte i Thiland.

Nu ska jag sova
Love u// V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0