ojskibojsi.

- åh kära nån..

ser på något barnprogram på tv och det är någon söt kanin typ som skuttar runt och säger ojskibojsi och kära nån hela tiden. så himla söt. jag kom och tänka på en sak när jag var liten såg jag på tellitabbis (stavning) och så fanns det typ en röd liten figur som hette poo och när jag var liten sa jag alltid " jag heter nora louise poo andermatt"  med en sådär gullig röst som man hade (a) nog pratat om det jag fick nyss ett sms från 118100 där det stod; 118110 tror att Nora Andermatt är en glad och väldigt trevlig tjej. Hon älskar att läsa och åka båt. Hahahahahahahaha. Jag kanske är glad och trevlig och tycker om att läsa och åka båt, men hur dom kunde gissa rätt du fattar jag inte x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0