nån som har mailadress till blondinbella?

Jo jag orkade bara göra en idolbild.. eller idolbild och idolbild.Men jag  har ju inte skickat den och kommer trodligen inte bli skickad , för när jag kom på att jag inte visste hennes mailadress! så orkade jag inte radera allt som jag hade gjort! men iallafall. 
Nu kanske ni vill veta vad jag tycker om blondinbella vs brunettbella!
När jag började läsa blogg så var blondibellas blogg jag börja läsa .. läste hennes blogg varje dag och läste och läste och tyckte det var skiit bra! sen tröttnade jag och börja läsa andra bloggar och blev mer intresserade i dom andras bloggar och tyckte inte blondinbellas var bättre en alla andras bloggar i blgog världen! sen har jag inte föllt hennes blogg  på länge men har hört saker om henne tillexempel hon har blivit BRUNETT ! hon som har fått status över bloggvärlden som blondinbella! vilket steg hon våga ta , hon som var känd för att vara blond! riktigt cool modig tjej som vågar ta den chansen ! ojoojoj brunettbella! :) här kommer idolbilen eller om man ska säga *bilden* som jag gjorde till henne .. :D


/<3maja


Kommentarer
Postat av: millan

du har också en söt blogg:)

2009-08-05 @ 23:17:50
URL: http://emiliasss.blogg.se/
Postat av: Bianca

Hej ! Vad gör ni ? (:



PUSSEN ! <3

2009-08-06 @ 11:56:58
URL: http://biancalindgren.blogg.se/
Postat av: densy

läs jättegärna våran blogg så läser vi din! Puss

2009-08-06 @ 13:09:20
URL: http://densy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0