mina problem

jag är så blyg , att prata in för  folk eller träffa nytt folk ! det går helt enkelt inte. Det är så pinsamt & därför behöver jag tips på att få bort min blyghet ... osv ! & på den saken fick höra av min pappa i bilen på väg hem från träningen idag. Att jag ska börja i en helt ny klass som alla är nya i ! känner ingen verkligen ingen i den klassen hur ska det går till ? Jag är helt förvirrad! & så säger han också att jag börjar på fredag ? :o hallo !? ååååååå ! livet kan vara jobbigt ibland.

Tar saker för hårt , Jag tar åt mig varje ord nån säger negativt om mig! Det är ju inte bra jag menar så här tänker jag , om nån kallar mig
-*du har så jävla fult hår snorunge!*
- ää okej (försvarar mig själv) .. men inuti är jag faktiskt jätte ledsen. 
 
Jag försöker att inte ta åt mig ett skit och verkligen bestämer mig för det ! men det är som att alla dumma ord åker in i ett öppenhåll till mitt hjärta.. För att det handlar om mig hur jag är hur jag ser ut! Så tänker jag. Men om ni har tips på hur jag ska tänka och inte bryr mig , så lägg en kommentar i det här inlägget.

KAN inte bråka med någon ... ååå jag måste säga förlåt även det var den andre som skulle det. Men det är mina vänner jag kna inte förlora någon , det är liksom dom jag har! det är så jag tänker nr jag bråkar med någon jag får liksom inte i magen darrar men försvarar mig själv en då på ett kaxig sätt!  Så om ni ockå här ge ett tips om hur jag kan göra !

Men övrigt så är jag glad posetiv snäll ,blyg (såklart) omtänksam ? okej det kanske blir lite för mycket .. hehe men typ sån person är väll jag. Men mest av allt så faktiskt innerst inne vill jag ha en riktig bästavän som jag delar allt med! 

det är min önskan. En riktig bästavän ..
/maja 


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Jag har skickat er design för länge sen ? =)

2009-08-18 @ 22:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0