majas dag!

hej förlåt för dålig update hehe ! men först på morgonen var planerna att jag skulle till ung08 så då han jag inte skriva. Sen fick vi pengar för att hyra film jag och syrran fast då var videobutiken inte öppen så vi köpte glass och gick upp fast då var vi utlåsta och satt där 2 timmar typ. Sen hann vi inte gå på träningen så vi skippa den, och nu har jag lagat mat och sitter och äter makaroner och köttbullar med smör och ketchup i en djup skål mums! och nu har jag ju tillfället att skriva. Juste igår blev det inte heller kräftor men idag är det bestämt vi ska äta kräftor och räkor mums. Nu ska jag väll kolla vidare på bloggar hörs senare i think ;) /maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0