kolla hennes blogg emelieat.blogg.se gratis designer ? :o

Okej , nu har jag hittat en som gör gratis designer ! jippi hon verkar as dukig :D det är det enda jag har tänkt på att hitta en som gör hur bra designer som helst :P aaa du äger (emilieat.blogg.se) shiiit du är så jävla grym ! du räddade min blogg... eller om jag vinner tävlingen. Men jag vill verkligen gärna har en fin design så varje dag jag kollar våran blogg så blri jag bara så sugen på att skriva så jag kommer skrva mera och jag vet inte vad men nu är jag jätte glad iallafall och här är henes blogg! Så gå in här ! DU ROCKAR EMELIA ! :D  hoppas man vinner då. Åååå jag måste verkligen veta är nyfiken om man vinner åå aa kan inte tänka längre!!! :D:D:D:D:D hejdå
/<3maja

Kommentarer
Postat av: hej

maja vad heter dina vänners bloggar?

2009-08-14 @ 18:01:49
Postat av: emelie

SV: Ja, jag kan göra en design åt er, men maila mig istället =)

2009-08-15 @ 10:49:20
URL: http://emelieat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0