Jävla brännässlor!

tjenixen. Dålig uppdatering hela sommarlovet faaktiskt men det blir ungefär 1-2 inlägg varje dag men kommer bli mer inlägg när skolan börjar , det lovar jag! Idag åkte jag lillasyrran linn och pappa till stranden innan gick jag och köööpte kontant koort , beroende på att sitta och messa hehe. Men iallafall på stranden mötte vi vår ena kusin och bada och lekte med henne sen kom min kompis Josefine! vi alla bada tillsammans badade i blålera , gjorde även en tårta av en blå lera. Men en liten kille förstörde den jämt -.- . Sen åkte jag hem till jossan klockan 4 och vi typ busplinga haha och typ prata med en kille som går i vår skola! Aa sen skjusade josefine mig till busshållsplatsen och då typ cyklade hon i diket bland massa brännässlor !  åååå vad jag hatar dig jossan ! x) så hela mitt ben brände jag fyfan vad ont! och minnsan ingen förlåtelse fick man heller ;) hahah aaa sen åkte jag hem till syrran och lekte med henne och hennes (barbie's)
& nu tänkte jag göra lite idolbilder ! lägger upp dom sen :)

/<3maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0