jag har öroninflamation läs!

rubliken säger allt !ska berätta allt! okej nu börjar jag.
Jag vaknade klockan 9 hemma hos mikaela och satt och smsade för jag inte kunde somna efter ett tag fick jag lock i örat!
jag började hoppa om kring på golvet på ett ben för att locket skulle gå bort! men det gjorde det inte sen skulle jag röra lite på örat sm jag hade lock på, och när jag rörde på det örat gjord det ont och sen rörde jag på andra örat och det gjorde också ont men inte lika mycket! sen klockan kvart över tio vakna miccan och jag berättade att jag hade lock och så! vi gick upp åt och kollade på tv.
sen fick jag bara ondare och ondare så tårarna nästan sprutade ut! men nix inga tårar syndes hehe senare klockan elva-tolv ringde jag pappa för att han skulle hämta mig.
Då förståg jag att det var öroninflammation! Vi åkte direkt till apoteket för att köpa ipren och en dricka! fast iprenen hjälpte inte.
 Vi åkte i allafall till vårdcentralen och fick en tid klockan tio i två. så medans gick vi i forum men jag hade så ont och i halsen  så jag visste inte vad jag skulle göra!!!
 usch ni vill verkligen inte ha öroninflamation det gör skiit ont!
iallafall sen var klockan tio i två och dom kollade i mina öron och tunga och sånt och hon sa att jag skulle på medecin som jag ska ta i 5 dagar och nässpray!
aaa sen gick pappa och jag och åt på donken haha ! det tackar man ju inte nej till :) sen åkte vi och handlade och nu är jag hemma och försöker ta det lungt idag , imorgon ska jag kanske vara med alice men vi får se ;)
 
Juste miccan lärde mig en dans som jag kanske har skrivit i bloggen! och jag också öva lite på den , och läsa lite bloggar och typ duscha ! sen till middag ska vi äta kräftor ! I love kräftor mums.

/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0