im home from school!

tjue :) Idag har man varit i skolan.. A det var iallafall okej! Var typ med några i min klass som jag har börjat lära känna , dom är jätte snälla (; aaa iaf sen slutade vi två sköööönt. Då åkte jag till nacka forum och fick en smoothie från naked jucie bar av natacha taaaaaaaaaack! :) tog såklart en coco shunshine gott ! :) Sen åkte jag bussen hem orkade inte åka till pappa och hämta stegen gör väll det tidigt i morgon -.- jobbigt , men jag överlever ! Nu har jag suttit vid datan typ och kollat på alla bloggar som jag brukar läsa! Ska väll gå till tvn eller nått. Ha det bra !


old photo on meeee ! haha suger på engelska hehe ;P
/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0