i home

           hejsan allesammans !

Idag drog jag till sickla med josefine, hon köpte typ en kjol som hon hade lagt undan. Sen åkte vi vidare till nacka och träffa massa folk! och det var typ ostron tävling så vi satt där och kollade ( vilket liv) sen typ hände massa saker .. och senare åkte jossan och jag hem till henne och badade sen kom typ mamma och hämtade mig (a) HAHA nu har jag ätit middag och laddat upp photoshop och ska ringa upp alice ( om jag får tag på henne ) för att försöka prata lite om en sak.. och chatta lite med en cepe person haha näää skoja 
ha det bra maja  



förlåt för allt jag har ställt till med..


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ha du gjort dom två?

2009-08-25 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0