hoppas hellokitty drömmen blir min ;)

Lite sen info , men om ni skyndar er så kan ni gå in på foki.blogg.se och längre ner på bloggen , så är det en tävlingdär man kan vinna det man vill ? :) Men såklart är det en tävling och man måste ju vinna den för att få det man vill ha! :) ledsen att jag inte var tidigare med det här så skulle ni få tid!:) men tyvärr är det så att jag såg detta idag. Hoppas man har turen med sig ?  Jag vill ha hello kitty laptopen som finns HÄR , ! varför jag vill ha  den datan är för att man vill ju ha en egen data så man kan ha sina egna bilder , videosar på osv... och sen älskar man juuuuu hello kitty! SÅÅKLART! och sen när man är på dåligt humör kan man ju sitta och kolla på datan ? haha fattar ni (hellokitty) ;P

/maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0