hemma

                    hej allesammans !
Har nyss tagit en dusch och lagt in hårinpackning i håret  som jag köpte från frisören ! Jo juste , klippningen blev jätte bra faktiskt lagom kort/långt och tunnare och sen ser det mycket fräshare ut nu! det är skönt att ränsa allt ogräs i håret haha nej men det känns som det! hehe allt slitet och torrt ocb liksom tänka på sitt hår  ;) tyvärr kommer jag inte kunna visa hur jag har klippt mig idag , för att jag har flättat mitt hår tills imorgon, för det är ju första dagen i skolan hehe ;)


Men nu kommer vi till skorna , skorna jag köpte är från stadium , kom nyss på att jag hittar alltid höst / vår skor på stadium hehe. Men jag köpte ett par skor mörkblåa som jag kommer lägga ut en bild på, och sen fick jag ett extra par som jag kan använda någon gång!





Nu ska jag dra mig till sängen och faktiskt sova ! :( sorligt nog ... men jag bloggar mer imorgon :)

/maja


Kommentarer
Postat av: tilda

fin design , besök min blogg ; www.tildurs.blogg.se

2009-08-20 @ 21:02:34
URL: http://tildurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0