hemma från skolan

hej allesammans!

jag vet att jag skulle uppdatera tidigare men jag orkade verkligen.
Okej nu ska jag väll berätta lite om dagen!
Jag kom till skolan klockan kvar över 8 ungefär !!! :/ 
men jag visste inte att jag började klockan 9! ååå typiskt hehe
Sen började samlingen var väll lite pinsamt dåra , men helt okej.
Vi typ presenterade oss själva sen fick iv massa uppgifter.. sen var jag med 4 andra tjejer i min klass men typ bara på lunchen dom var as snälla :-D sen klockan halv 3 slutade vi jag tog en buss som gick direkt till mig, as nice sen hämtade jag lite saker kollade på datan och åkte till mamma och typ har kollat på tv och ska snart äta och dricka cola me like ;)
jag tror vi hörs senare !
/maja



man saknar ju sitt blonda hår !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0