hemma (förlängesen)

har nyss kollat på en jätte bra film på tvn ! spännande och jätte bra! nu ska jag kolla på Californication :) som har redan börjat förlängesen antar jag! men det är jätte bra iaf :D 

 efter inlägget jag skrev idag , tog jag bussen till eriksvik och bada där med mina kompisar  och hade jätte kul , och typ simmade till andra sidan över kanalen eller hur man ska förklara äckligt och läskig ! uew haha aaa sen åkte vi till donken!! och köpte cheesburgare guuuuud vad gottigott det var! senare åkte vi till stranden och tänkte bada fast då åkte jag direkt med min familj som jag mötte hehe :) och då åkte vi till våra kusiner och åt goda hamburgare och speladefotboll på tomten och lekte ! :) i morgon ska jag kanske vara med min kompis emma på grönan men hon svarar inte så det kanske blir jossan och tova på bryggan där vi badar ! nej vi får se nu ska jag kolla på pogramet hörs imorgon!



ni får en tråkig gammal bild på mig.
/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0