fullt upp hela dagen.

HOHO , alla läsare ?


Idag så har jag hunnit gjort rätt mycket faktiskt. Jag vaknade runt halv 9 , eller rättare sagt blev väckt såklart av lillsyrran. Klockan 10 åkte vi till värmdö och satt på oss fotbollkläder hos mamma och gick ner för att samlas innan match då.. Det blev 3-2 till BOO:FF :( men vad ska man göra liksom , leva livet och fortsätt kämpa haha , sen hade vi stress stress för då var ju klockan ett så vi åkte snabbt hem till pappa duschade och fixade oss snabbt snabbt! & åkte till farmor och kom dit kl två vi åt lunch där alltså tachos och sen gick jag till bussen mot slussen mötte upp nora där ( hon har en as snygg tröja , som jag vill ha åå . Avis!)  iaf vi tog färjan till grönan , där det var nikelodeon dagen typ massa artister som sjöng.. svapbob , vi åkte kärlekstunneln (för att ta kort) vi åkte jetline , popexpressen , extreme aaa typ det sen tog vi färjan hem , och kom hem runt 7 :) Nu ska jag kolla på the house bunny med linn sen ska jag fixa mig mot kvällen och sova , för i morgon är det skolan igen!

TYVÄRR LÄGGER INTE IN BILDERNA FRÅN DAGEN IDAG! buhuu :(
/maja



Kommentarer
Postat av: Liisa

SVAR: Hahaha, vad najs! :D <3

2009-08-30 @ 21:37:32
URL: http://theliisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0