CAMP ROCK! på riktigt



CAMP ROCK ! ALLTSÅ  nu pratar jag på riktigt alltså inte filmen utan den riktiga camp rock ! Jag älskar verkligen pogramet så intressant och roligt! A jag är helt crazy i pogramet och hur kul är det inte för dom att få göra sånt här , det är ju as stort! ÅÅÅÅÅ iaf missade förra pogramet men får väll fixa det på något sätt då!! Iallafall just nu är Camp rock det riktiga camp rock !! mitt favvo pogram på disney channel , lungt ... ! Men om ni vill göra som mig , och sitta framför tv på kanal disney channel klockan 6 tror jag hehe så får ni veta mer om det, alltså ni som inte då har sett det här pogramet innan , men ni som har det visst kan ni hålla med ? dom är helt vanliga personer med fantatiska röster heheh ! nej nu sksa jag inte hålla på längre :)
/maja


Kommentarer
Postat av: Yoursooofine^^

trippel bloggen? alltså är de tre som skriver tillsammans?;)

2009-08-25 @ 23:42:59
URL: http://yoursooofine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0