Baka baka liten kaka.....

Hej svejs i lingon skogen!
Först måste jag bara säga att vi har fått en skit fin designa här! Vad tycker ni. Grattis till dig maja som hittade den där super bloggen som har fixat våran design nu :)
Mina planer för dag:
Göra mig klar.
Åka och köpa godis på godisbazaren (stavning?), de har 500 sorters godis!
Baka dumle muffins :) XD
Hyra film
Se på filmen
Packa bilen för resan ner till STOCKHOLM (Japp nu flyttar vi dit ner igen)!
Slappa typ xD


Haha ja det var mina planer, vad ska ni göra idag?
Jo jag ska också ladda upp lite bilder på bloggen, från den här veckan och när vi var på järvzoo.

Nu ska jag göra första grejen på listan. Vi hörs sen.
Love // V <3

Kommentarer
Postat av: enira

vet har gjort er designe?<33

2009-08-15 @ 11:58:11
URL: http://efenidc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0