Bad bad!

Hejsan alla!
Idag har jag varit med skolan och badat på något ställe, ha ha minns inte var det var någonstans men om ni ringer mig så kan jag förklara XD men det var faktiskt ganska kul. Jag badade faktisk "stolt"! badade en gång för mig och sen så hade Mira inga bad kläder med sig så då badade jag för henne en gång också. Men sen så tog vi över några killars platser. Vi typ började prata med dom och sen så satte vi oss där och tog dit våra saker (A) kul kul. Men förlåt killar, jag minns inte vem som var peter eller david och alex eller vad ni nu hette? Så smart är jag :)

I kväll har jag bara kollat på tv och sen på första spiderman filmen. Roligt! I morgon så ska jag träffa sötaste Bella-Pella som jag nu kllar henne för. Vi hittar väl på något roligt som vanligt. Bella minns du: This harry ******* potter! Varån humor liksom :P


En bild på mig från i sommras :)

Nu ska jag snart sova så sött :)
Vi hörs i morgon! Love/ V<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0